مقالات

نحوه انتخاب الکتروموتورها برای مناطق خطرناک

نحوه انتخاب الکتروموتورها برای مناطق خطرناک

در این مطلب به نحوه انتخاب الکتروموتورها برای مناطق خطرناک خواهیم پرداخت.امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

در مطالب گذشته بررسی الکتروموتور ها پرداختیم،اما امروز می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که برای انتخاب الکتروموتور های برای مناطق خطرناک چیکار کنیم.

انتخاب الکتروموتور ها معمولا برای مناطق خطرناک بسیار مهم می باشد به گونه ایی که در صورتی شما الکتروموتور های مناسبی را برای مناطقی که دارای بخار های احتراق زا می باشند را می خواهید انتخاب نمایید باید الکتروموتوری را انتخاب نمایید که تقریبا با این نوع محیط ها سازگاری داشته باشد.

توجه داشته باشید در صورتی که شما می خواهید از این تجهیزات در محیط های خطرناکی استفاده نمایید باید تجهیزاتی را انتخاب نمایید که کاملا با محیط های خطرناک استاندارد بوده به گونه ایی که هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند.

فروش الکتروموتور AC توسط شرکت هامریار صنعت به صورت اینترنتی صورت می گیرد، قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از قیمت محصولات مطلع شوید.

استفاده از الکتروموتورها در محیط های خطرناک

شاید در نگاه اول این مساله برای تان مهم نباشد،اما بعد از این که شما به بطن این نکته فکر کردید،پی خواهید برد که این مساله امری حیاطی می باشد.

همواره صنایع مختلفی در زندگی ما انسان ها وجود دارد که همواره برای مان خطرناک می باشد. محیط کاری این صنایع بسیار خطرناک می باشد به گونه ایی که بخار های این محیط ها کاملا منفجره و خطرناک می باشد.در این گونه محیط ها در صورتی که کوچک ترین جرقه ایی از هر جسمی ایجاد شود امکان انفجار این محیط ها بسیار می باشد.

با توجه به این که این نوع محیط ها تقریبا خطرناک می باشد،و امکان انفجار لحظه ایی آن هر لحظه امکان دارد،شما باید الکتروموتور هایی را انتخاب نمایید که از محفظه ی فولادی پوشانیده شده باشد.استفاده از الکتروموتور هایی که از محفظه های فولادی پوشانیده شده است به محیط های خطرناک شما امنیت می بخشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره پمپ وکیوم آبی

انتخاب الکتروموتورهای با کیفیت برای محیط های خطرناک

تا به این جای متن اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب الکتروموتورها برای مناطق خطرناک برای شما ارائه دادیم،در ادامه به بررسی انتخاب این نوع تجهیزات برای این گونه محیط ها می پردازیم.

همان گونه که می دانید در انتخاب نوع الکتروموتور ها در محیط های خطرناک شما باید بسیار کوشا باشید چرا که ممکن است شما الکتروموتور هایی را در محیط تان به کار ببرید که با محیط شما سازگاری نداشته باشد و خطراتی را در این زمینه به بار بیاورد.

همواره مشاهده شده است که کارشناسان مختلفی در انتخاب نوع الکتروموتور های شان اشتباهی کرده اند،استفاده از الکتروموتور های نامناسب در محیط های خطرناک باعث شده است در این گونه محیط ها خطراتی ایجاد شود.

نحوه انتخاب الکتروموتورها برای مناطق خطرناک به چه شکل می باشد؟ برای این که این پرسش را به درستی پاسخ دهیم می توانیم بگوییم که شما باید ابتدا قبل از این که تجهیزاتی را خریداری نمایید با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

مشورت کردن با متخصصان در این زمینه باعث می شود شما برای محیط های خطرناک تان الکتروموتورهای مناسبی را خریداری نمایید.

مشخصات الکتروموتورهای مناسب برای محیط های خطرناک

همان طور که در بالای همین متن بیان کردیم،شما باید تجهیزاتی را انتخاب نمایید که ضد انفجار باشد.

موردی دیگر که باید این دسته از تجهیزات داشته باشند محفظه ی فولادی می باشد.

برای خرید الکتروموتور تک فاز می توانید از شرکت هامر یار کمک بگیرید.

شرکت هامر یار سال های طولانی در این زمینه تجربه و تخصص دارد به گونه ایی که کارشناسان این مجموعه با تخصصی که در این زمینه دارند به خرید بهترین نوع این تجهیزات با توجه به نوع محیط تان به شما کمک می کنند به طوری که شما بهترین نوع این تجهیزات را برای محیط های خطرناک نیز خریداری نمایید.

توجه داشته باشید شما برای محیط های خطرناک باید تمام نکات ایمنی را رعایت نمایید،در صورتی که تمام موارد ایمنی را رعایت نکنید ممکن است محیط های کاری شما با مشکل هایی روبرو شود که خدای نکرده برای شما و کارکنان تان خطراتی جبران ناپذیر را به همراه آورد.

پیش نهاد می کنیم شما کارفرمایان عزیز قبل از این که محیط هایی را احداث نمایید،تمام نکات ایمنی محیط ها را رعایت نمایید چرا که با انجام ندادن این کارها ممکن است خطراتی جبران ناپذیر شما را تهدید نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *