خدمات پس از فروش پمپ وکیوم روغنی هامر

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب یک محصول مناسب می باشد. در ذیل سعی در بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش در محصولات مجموعه ی هامر صنعت و هامریار داریم.

گستره ی کاربرد پمپ وکیوم بسیار وسیع است. در منازل و کسب و کارهای کوچک گرفته تا صنایع کوچک و بزرگ ، آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها و ….. کاربرد دارد.

مجموعه ی هامرصنعت فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه ی فروش پمپ وکیوم در سال 1394 آغاز کرد. این مجموعه با واردات پمپ وکیوم روغنی روتاری و پورتابل در انواع گوناگون توانست جایگاه خود را به عنوان اصلی ترین فروشنده پمپ وکیوم روغنی در بازار ایران به دست آورد.

در حال حاضر هامرصنعت با در دست داشتن تمامی امکانات و متخصصان و مشاوران زبده در این زمینه  یکی از تخصصی ترین مراکز فروش  در ایران می باشد.

نکته ی بسیار حائز اهمیت در خرید کالا گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب کالا جهت خرید آن بوده است.

هامر صنعت به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه ی گارانتی و خدمات پس از فروش با پشتوانه ی پر قدرت سعی در ایجاد رضایت هر چه بیشتر در مصرف کنندگان نمود. یکی از وجوه تمایز پمپ وکیوم روغنی هامر به نسبت سایر برندهای  در بازار ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.

مجموعه ی هامر صنعت با ارائه ی گارانتی یک ساله ی محصول و خدمات پس از فروش مادام العمر توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

گارانتی محصولات هامر به صورت کارت گارانتی یک ساله ی معتبر در خدمت مشتریان گرامی قرار می گیرد. و در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه ، کارشناسان و متخصصان در مجموعه به سرعت به مشکل رسیدگی کرده و در جهت رفع آن می کوشند.

شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به فروشگاه هامرصنعت یا هامریار برقراری تماس با واحد فروش یا فنی اطلاعات مورد نیاز خود را جهت خرید محصولات و گارانتی و خدمات پس از فروش آن دریافت نمایید.