مقالات

آشنایی با کاربرد پمپ وکیوم و زمان تعویض روغن

آشنایی با کاربرد پمپ وکیوم  / زمان تعویض روغن در پمپ  وکیوم

انواع پمپ وکیوم ها به منظور ایجاد خلاء در بسیاری از کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این نوع پمپ ها ایجاد کننده ی فشاری پایین تر از فشار اتمسفر بوده و برای هر سایز پمپ، بر روی پلاک مشخصات، مقدار خلاء ایجاد کننده متفاوت می باشد. اما باید به این مسأله توجه نمود که مقادیر ثبت شده بر روی پلاک پمپ های وکیوم ، مقادیر بدست آمده در آزمایشگاه و با استفاده از روغن کاملا تمیز و کار نکرده بدست آمده اند. بنابراین بعد از مدتی از کارکرد ،

نباید انتظار داشت که تجهیز، دقیقا مطابق با مقادیر ذکر شده در پلاک کار کند. به عبارتی می توان گفت که بهبود عملکرد پمپ  زمانی میسر می گردد که همواره میزان و کیفیت روغن پمپ بررسی و تحت نظارت باشد.

روغن پمپ وکیوم در چه بازه ی زمانی می بایست تعویض نمود؟

بصورت کلی نمی توان گفت که تولید کنندگان پمپ های وکیوم، جهت تعویض روغن پمپ ها، زمان خاصی را پیشنهاد می کنند، زیرا این کار بستگی به شرایط کار دارد. اما در بعضی از موارد خاص برای برخی پمپ ها، زمان تعویض روغن را هر 300 تا 500 ساعت یکبار تخمین می زنند.

کاربرد انواع پمپ وکیوم

افزایش کاربرد انواع در صنایع امروزی به وضوح قابل مشاهده می باشد. به عنوان مثال از این تجهیزات کاربردی در سیستم های تغلیظ صنایع قند، در توربین های بخار نیروگاه ها، در سیستم های ساکشن مرکزی بیمارستان ها و درمانگاه ها، در صنایع فولاد و معادن  و بسیاری از صنایع دیگر برای ایجاد خلاء استفاده می شوند.

فروشگاه هامریار بزرگترین ارائه دهنده انواع پمپ وکیوم روغنی و آب در گردش و خشک با برترین برند های دنیا من جمله پمپ وکیوم روغنی هامر در خدمت مشتریان گرامی می باشد و شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت پمپ وکیوم و کاتالوگ پمپ وکیوم به سایت رسمی این شرکت مراجعه نموده و یا از طریق شماره های تماس زیر با کارشناسان مجرب شرکت در ارتباط باشید.

تلفن های تماس: 33532199-33532192

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *