مقالات

نحوه ی عملکرد و کاربرد انواع اینورتر/ شرکت هامریار، معتبرترین نمایندگی فروش انواع اینورتر در تهران

نحوه ی عملکرد اینورتر چگونه است؟

اینورتر یکی از تجهیزات صنعتی می باشد که برای ایجاد جریان AC از طریق دریافت جریان DC، به موتور ها متصل می شود و با استفاده از آن می توان مقدار فرکانس، ولتاژ و نهایتا توان خروجی را به هر میزانی که برای کار لازم باشد، تبدیل نمود.

توجه به این نکته لازم است که اینورتر ها در حالت طبیعی قادر به ایجاد جریان بصورت موج مربعی می باشند، اما در همه های آن ها با استفاده از یک سلف و خازن که نقش فیلتر را به عهده دارند، می توان موج مربعی اینورتر را به موج سینوسی تبدیل کرد.

انواع اینورتر به صورت تکفاز و سه فاز تولید می شوند. البته اینورتر هایی که در ایران مورد بهره برداری قرار می گیرند، همگی با خروجی سه فاز می باشند، اما در قسمت ورودی هم بصورت تکفاز و هم بصورت سه فاز موجود می باشند.

اینورتر ها را می توان تجهیزاتی دانست که درست در مقابل دیود ها (یکسوساز ها) قرار دارند. زیرا همانطور که از اسم دیود ها مشخص می باشد، تجهیزاتی هستند که قادرند برای مصرف کنندگان جریان مستقیم ایجاد نمایند.

فروش اینورتر توسط شرکت هامر صنعت به صورت اینترنتی بوده و شما عزیزان می توانید قبل از خرید با کارشناسان ما تماس گرفته و از قیمت محصولات مطلع شوید.

موارد استفاده اینورتر در کدام صنایع و تجهیزات می باشد؟

اینورتر ها در قسمت های مختلف صنعتی و در بسیاری از تجهیزات می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از بزرگترین تجهیزات حمل و نقل تا منبع انرژی کامیپوتر ها، تجهیزاتی می باشند که در آن ها از اینورتر استفاده می شود. در مورد کاربرد انواع اینورتر ها می توان یه صورت کلی چنین گفت که در هر جایی که موتور های الکتریکی یا همان الکتروموتور ها مورد استفاده باشند، از قبیل صنایع کشاورزی، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع غذایی، دارویی، بسته بندی، فن ها و پمپ ها، اکسترودرها، جرثقیل ها و بسیاری از فعالیت های دیگر از این تجهیزات کاربردی بهره گرفته می شود.

فروشگاه هامریار، معتبرترین نمایندگی فروش انواع اینورتر تکفاز و سه فاز با برترین برند های دنیا در تهران

فروشگاه هامریار، ارائه دهنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز با برترین برند های اروپایی و چینی، از قبیل اینورتر دلتا (delta) ، اینورتر تکو (Teco) ، اینورتر ال اس (LS) ، اینورتر دانفوس (Danfoss) ، اینورتر اینوت (Invt) در خدمت مشتریان گرامی می باشد. مشتریان گرامی می توانند از طریق تماس با کارشناسان ما به شماره های زیر، در مورد کاربری هر یک از انواع اینورتر و چگونگی نصب و راه اندازی آن ها مشاوره فنی دریافت نمایند. هم چنین ما در جهت بالا بردن سطح آگاهی خریداران عزیز، اقدام به ارائه ی لیست قیمت اینورتر و کاتالوگ اینورتر در سایت رسمی فروشگاه نموده ایم و شما عزیزان می توانید با مراجعه به آدرس زیر، از آخرین تغییرات اطلاع کسب نمایید.

تلفن های تماس: 33532199-33532192

آدرس سایت: www.hameryar.com

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *