مقالات

نکاتی درباره فروش پمپ وکیوم

در-هنگام-فروش-پمپ-وکیوم-بایستی-کاتالوگ-و-راهنمای-دستگاه-ارائه-شود

فروش پمپ وکیوم با توجه به اینکه یک تجهیز صنعتی خاص اما پر کاربرد است، کار هر کسی نیست. به عبارت دیگر فردی در این زمینه موفق تر است که بتواند در مقام یک مشاور، برند های مختلف و انواع پمپ های وکیوم موجود در بازار را بشناسد ،اطلاعات فنی لازم را به خریدار بدهد و مرحله به مرحله او را به سوی انتخاب درست هدایت کند.

در-هنگام-فروش-پمپ-وکیوم-بایستی-کاتالوگ-و-راهنمای-دستگاه-ارائه-شود

مراحل لازم برای موفقیت در فروش پمپ وکیوم

فروش پمپ وکیوم در مرحله اول نیازمند دانستن ویژگی های فنی دستگاه از قبیل توان مکش و ایجاد خلاء، فشار کاری، نوع برق رودی، گشتاور موتور، مقدار جریان و و لتاژ مجاز برای دستگاه می باشد.

در مرحله بعد، فروشنده بایستی اطلاعات پروژه را از خریدار بپرسد. سوالاتی ازجمله حجم محیطی که باید در آن خلاء صورت بگیرد، مدت زمان ایجاد وکیوم و درصد خلوص آن بر حسب میلی بار، نوع گاز ورودی به پمپ خلاء، پیوسته یا منقطع بودن فرآیند ایجاد خلا، دمای محیط و دمای گاز ورودی به پمپ، می توانند در ایجاد اعتماد در خریدار نسبت به فروشنده در مقام یک مشاورکاربلد و در نتیجه فروش پمپ وکیوم کمک کنند.

در مرحله سوم فروشنده بهتر است اطلاعاتی در زمینه نصب و راه اندازی و نکات ایمنی لازم برای پیشگیری از آسیب احتمالی به دستگاه را بداند و یا افرادی آگاه در این زمینه را بشناسد تا در این زمینه نیز بتواند اعتماد مشتریان را برای فروش پمپ وکیوم جلب کند.

در مرحله چهارم فروشنده با در اختیار گذاشتن کاتالوگ و بروشورهای فنی پمپ، ارجاع دادن مشتری به وبسایت سازنده پمپ جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارائه ضمانت در خرید و انجام خدمات پس از فروش محصول، خیال خریدار را راحت می کند.

آخرین مرحله فروش پمپ وکیوم، تامین و زمان تحویل محصول منتخب مشتری است. فروشنده باید دستگاهی را به او معرفی کند که تامین آن به تعداد مورد نیاز مشتری در توانش باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *