مقالات

گیربکس های خورشیدی چه وسایلی می باشند؟

گیربکس های خورشیدی چه وسایلی می باشند؟

در مقالات گذشته درباره ی جعبه دنده ها به صورت کامل توضیح دادیم در این مقاله در مورد گیربکس های خورشیدی توضیح خواهیم داد امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

همان طور که می دانید جعبه دنده های مختلفی در بازار عرضه شده اند اما مبحثی که برای ما بسیار مهم است این است که این ابزار های صنعتی معمولا دارای راندمان مختلفی هستند اما در صنایعی که برای ما نسبتا مهم است این است که کدام جعبه دنده ها دارای راندمان بیشتری است.

برای این که به طور دقیق متوجه شوید کدام یک از  جعبه دنده ها دارای راندمان بیشتری است می توانید ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

برای پاسخگویی به سوالی که کدام دسته از گیربکس ها دارای راندمان بیشتری است می بایست این نکته را فراموش نکنید که گیربکس های خورشیدی تقریبا دارای راندمان بالایی دارند به همین منظور در صنایع مختلفی این دسته از گیربکس ها کارایی دارند.

اما سوالی که اکثر خریداران این دسته از گیربکس ها از ما می پرسند این است که گیربکس های خورشیدی چه نوع وسایلی می باشند.

برای این که پاسخ خود را به درستی و کامل بگیرید می توانید ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید و اگر به مطلبی درمورد گیربکس sew نیاز داشتید به این صفحه مراجعه نمایید.

گیربکس ها چه وسایلی می باشند؟

معمولا این دسته از ابزار ها وسایلی می باشند که توانایی تبدیل سرعت به گشتاور را تبدیل می کنند و همین امر نیز به حالت برعکس نیز صدق می کنند.خب احتمالا تا به اینجا مفهوم درستی از جعبه دنده ها را به صورت کلی متوجه شدید اما پرسشی که اکثر خریداران دارند این است که گیربکس های خورشیدی چه گونه کار می کنند.

همان گونه که می دانید شرکت های مختلفی معمولا کار طراحی و ساخت این دسته از وسایل را برعهده دارند اما شما می بایست این اطلاعات را فراموش نکنید که تقریبا کار و فعالیت های گیربکس های خورشیدی یکسان می باشد.معمولا در خارج از کشور و داخل کشور این دسته از ابزارها تولید می شوند نوع ایرانی این محصول تقریبا دارای کیفیت نسبتا خوبی در کنار نوع خارجی این محصول می باشد.

گیربکس های خورشیدی چگونه کار می کنند؟

احتمالا تا به اینجا نحوه ی کارکرد گیربکس های خورشیدی را به درستی متوجه شده باشید اما گیربکس های خورشیدی چگونه کار می کنند برای این که این مفهوم را بهتر متوجه شوید ابتدا آن را با ذکر مثالی آغاز می کنیم.به عنوان نمونه اگر بخواهیم به درستی این موضوع را توضیح دهیم می توانیم بگوییم به عنوان نمونه در سیستمی به طور متوسط موتور در هر دقیقه 1000 دور گشتاور دارد بعد از این که گیربکس های خورشیدی به نسبت 100 را در این نوع سیستم قرار می دهیم متوجه می شویم که گشتاور این سیستم تقریبا به 10 دور دقیقه می رسد همین امر باعث می شود در صورتی که بخواهید سرعت گشتاور سیستم تان را کاهش دهید می توانید گیربکس های خورشیدی را در این سیستم ها وارد نمایید.

تولید کننده های گیربکس های خورشیدی

تا به این جا اطلاعات فراوانی را درباره ی نوع کار کرد این دسته از ابزار ها و چرخ دنده ها به خوبی توضیح دادیم در ادامه به پرسشی دیگر می پردازیم که اکثر خریداران چرخ دنده ها از ما می پرسند این است که کدام یک از شرکت ها این دسته چرخ دنده ها را به بازار روانه و تولید می کنند.

شرکت های خارجی مختلفی این دسته از چرخ دنده ها را تولید می کنند.اما بسیاری از شرکت های داخلی به خوبی این محصول را تولید کرده اند که در ادامه نام برخی از آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد.

یکی از تولید کننده های این محصول شرکت sew می باشد.موردی دیگر شرکت pgr ترکیه می باشد.تقریبا دسته بندی تولید کنندگان این محصول فراوان می باشند به همین خاطر ما به صورت عنوانی برای شما نام این تولیدکنندگان را نام خواهیم برد.

ایلماز،ایماک،twt،شرکت فلندر،در ایران نیز شرکت های مختلفی توانسته اند مانند مشابه بلکه با کیفیتی بهتر این ابزار ها  را تولید کنند که در ادامه برخی از تولیدکنندگان داخلی این محصولات را نام می بریم.

گیربکس شریف اصفهان،شاکرین اصفهان،پارس گرجی،رستمی،سهند دور اصفهان،کاردان و پولادین پارت می توان از تولید کنندگان داخلی نام برد.

در این مطلب اطلاعات کاملی را راجع به گیربکس خورشیدی برای شما توضیح دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای شما آموزنده و مفید باشد برای خرید پمپ وکیوم می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *