مقالات

چگونگی نصب و راه اندازی پمپ وکیوم روتاری (قسمت دوم)

چگونگی نصب و راه اندازی پمپ وکیوم روتاری (قسمت دوم)

2) عمل :

2/1 شروع به کار :

1- راه اندازی و بررسی چرخش الکتروموتور در که در مقالات قبلی بدان پرداختیم.

2- نیازمندی های قدرت. پمپ وکیوم را با روغن پر کنید ، همانطور که در قسمت های دیگر توضیح داده شد.

3- پرکردن روغن ، ورودی پمپ وکیوم بسته شود. چند دقیقه ایی به پمپ وکیوم نگاه بیندازید و سپس آن را خاموش کنید. سطح روغن را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که سطح روغن بین 3/4 مارک باشد و بالای شیشه روغنی باشد. (در صورت الزام روغن را اضافه کنید)

روغن پمپ وکیوم را زمانی که پمپ وکیوم خاموش است اضافه کنید.

2/2 توقف پمپ وکیوم :

برای متوقف کردن پمپ وکیوم ، آن را خاموش کنید. دریچه ی عقب ساخته شده در پمپ وکیوم ، از نشتی روغن در مخزن روغن جلوگیری می کند و بعد از اینکه پمپ وکیوم خاموش شد ، نفت دوباره به سلیندر وارد می شود. دریچه ی عقب را به عنوان یک سوپاپ استفاده نکنید.

2/3 بالستیک گاز :

پمپ وکیوم سری L با یک بالستاز گاز مجهز شده است. دریچه بالستیک گاز بین پورت ورودی و سوپاپ قرار دارد. عملکرد اصلی آن جلوگیری از بخار آب در پمپ است که موجب امولسیون می شود ؛ در نتیجه نارسایی احتمالی روغن پمپ وکیوم رخ می دهد.

در برنامه های کاربردی ، زمانی که مقدار بخار آب متوسط است ، توصیه می شود که پمپ وکیوم به مدت 10 دقیقه در دمای کارکرد طبیعی خود قبل از رفتن به روند درحال کار بگذارید. پمپ وکیوم نیز باید 10 دقیقه در دمای کارکرد طبیعی خود قبل از رفتن به روند درحال کار بگذارید. پمپ وکیوم نیز باید 10دقیقه قبل از فرآیند خاموش شود. در طی این چرخه های 10دقیقه ای به یک جریان هوای خفیف (خالص سازی) توصیه می شود و همچنین مانع از بخار شدن در پمپ وکیوم می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *