مقالات

راهنمای خرید الکتروموتور چینی

الکتروموتور-چینی-از-جنس-چدن

الکتروموتور چینی به دلیل مزیت قیمت رقابتی نسبت به برند های اروپایی و همچنین تحریم ایران از سوی بسیاری کشورهای تولید کننده، پر مصرف ترین الکتروموتور وارداتی به کشور است. کشور چین به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات صنعتی در دنیا، اقدام به تولید انواع الکتروموتور تک فاز و سه فاز در طیف وسیعی از توان با کاربردها و درجه کیفیت مختلف نموده و بخش مهمی از بازار مصرف ایران را بدست آورده است. برند های گوناگون از الکتروموتورهای ساخت چین، در بازار موجود است که در ادامه به معرفی برخی از معروف ترین آنها می پردازیم. فروش الکتروموتور AC توسط شرکت هامریار صنعت به صورت اینترنتی صورت می گیرد، قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از قیمت محصولات مطلع شوید.

الکتروموتور-چینی-از-جنس-چدن

برندهای معروف الکتروموتور چینی

کایجیلی: یکی از برندهای خوشنام الکتروموتور چینی است که با دو جنس پوسته در بازار یافت می شود. پوسته آلومینیومی برای توان های پایین و کمتر از هفت و نیم کیلووات استفاده شده است. برای توان های بالای هفت و نیم کیلووات پوسته از جنس چدن ساخته شده است.

گوانگلو: پرمصرف ترین برند الکتروموتورهای چینی در ایران است. بدنه چدنی این الکتروموتور استحکام بالایی به آن بخشیده و در اغلب توان های کاربردی صنعت، تولید شده و موجود است. این محصول دارای گواهینامه معتبر بین المللی استاندارد است و با عملکرد قابل قبول خود در سال های اخیر، علاوه بر ایران در دیگر کشورهای خاورمیانه و حتی اروپا نیز بازار خوبی بدست آورده است.

از دیگر برند های الکتروموتور چینی در بازار صنعتی ایران می توان به استریم(STREAM)، آر ام پی(RMP)، ان جی ام(NJM) و ارسم(ERCEM) را نام برد.

الکتروموتور-چینی-از-جنس-آلومینیوم

انتخاب الکتروموتور

با توجه به درجات مختلف کیفیت در الکتروموتورهای چینی، توصیه می شود پیش از خرید الکتروموتور، از طریق اینترنت یا فروشنده ها، مدل و شماره سفارش الکتروموتور را تعیین کنید. مشخصات آن را در وبسایت شرکت سازنده جستجو کنید و کاتالوگ فنی محصول را از نظر انطباق با نیاز پروژه بررسی کنید. سپس با مراجعه به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های رسمی برند های نامبرده شده نسبت به خرید اقدام نمایید. همچنین وجود گارانتی و خدمات پس از فروش در خرید محصولات چینی به افزایش اطمینان از کیفیت آنها کمک می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *